Huisregels

Niet nakomen van een afspraak

Wanneer je een afspraak niet kunt nakomen, verzoeken we je dit uiterlijk 24 uur van tevoren aan ons te melden. Op die manier kunnen wij kijken of wij de verloren tijd alsnog kunnen opvullen met een andere behandeling. Zeg je de afspraak niet, of niet tijdig af, dan zal de gereserveerde tijd in rekening worden gebracht (50%). Dat is natuurlijk niet leuk maar wij rekenen op je begrip omdat ons team op de voor jou gereserveerde tijd klaar stond.

Cameratoezicht

Onze salon is voorzien van camera’s, om jouw en onze veiligheid te waarborgen.

Roken

Onze kapsalon is rookvrij.

Prijsopgaves

Wij werken met een ‘vanaf’ prijs. Extra product of extra tijd die aan de behandeling kan worden toegevoegd zullen we vooraf met je bespreken. Zodoende kunnen wij de prijs onderbouwen en zijn er geen verassingen bij het afrekenen. Daarom adviseren wij bij uitgebreide knip- of kleurbehandelingen vooraf een prijsindicatie te vragen. Deze prijsindicatie geven wij uitsluitend in de kapsalon tijdens het adviesgesprek. Wij geven geen prijsindicatie via de telefoon of mail.

Kleding

Wij zijn niet aansprakelijk als er tijdens een behandeling verf terecht komt op je kleding. Kostbare kleding dragen tijdens een behandeling is ten aller tijde op eigen risico.

Persoonlijke spullen

Cielo Beauty Salon is op geen enkele wijze aansprakelijk voor spullen die kwijt raken. Let ten aller tijde op je eigendommen of zorg ervoor dat je geen kostbare spullen meeneemt tijdens de behandeling.

Hygiëne

In verband met ons hygiëneprotocol knippen wij  uitsluitend in schoongewassen haar, je kunt je haar thuis wassen vlak voor bezoek aan de kapsalon of hier in de kapsalon laten wassen, daarvoor rekenen wij een meerprijs.

Op tijd komen

Aangezien Cielo Beauty Salon werkt in tijdsblokken is het van belang om op tijd aanwezig te zijn voor de afspraak. Indien u meer dan 15 minuten te laat bent zijn wij genoodzaakt de behandeling in te korten. Wel zullen de volledige kosten in rekening worden gebracht.